Westervoort – Zomerconcert met Popkoor Repeat op zondag 26 juni

Popkoor Repeat

Popkoor Repeat geeft op zondagmiddag 26 juni om 15.00 uur een concert in de Werenfriedkerk. Het koor staat vol enthousiasme en krachtige zang op het podium. Repeat wil het publiek vermaken, de mensen ontroeren en aan het lachen maken.

Het koor zingt onder leiding van dirigent Juliette Durmoré en regisseur Richard Sprokkereef.
Het concert zit in de reeks culturele middagen in de monumentale Werenfriedkerk in Westervoort. De  organiserende Vriendenstichting wil met de opbrengsten van deze reeks een bijdrage leveren aan het onderhoud en behoud van dit Rijksmonument. De concertreeks van de Stichting “Vrienden van de Werenfriedkerk” is overigens vijf jaar geleden begonnen met het optreden van popkoor Repeat.

Reserveer uw kaarten op de website of in de voorverkoop bij Cigo Westervoort €10,00 of aan de deur €12,50. Als u vriend bent (of wordt tijdens het concert) dan krijgt u een korting van 40% op de normale toegangsprijs. Een heerlijke kop koffie of thee vooraf is natuurlijk inbegrepen.

Kaarten voor deze middag vol muzikale pareltjes bestelt u snel en gemakkelijk via de weisite van de Stichting Vrienden van de Werenfriedkerk: hier