Lathum/Giesbeek en Didam – Openluchtdienst in Giesbeek op zondag 3 juli

In de protestantse gemeente Lathum Giesbeek is het een goede gewoonte om aan het eind van het seizoen een openluchtdienst te organiseren. Het koor All Together uit Didam werd gevraagd om de muzikale begeleiding te verzorgen. Al pratend ontstond het idee om de dienst  samen met Didam te organiseren.  We hebben dat voorstel voorgelegd aan de beide kerkenraden en die gingen akkoord. Zo zetten we een hele mooie stap in de samenwerking tussen de kerken in de Liemers.

De dienst wordt gehouden in de tuin van de familie Klein Ikkink aan Landaansestraat 3 in Giesbeek. Voorganger is ds. Gert Jansen, mmv All Together. Het begint om 10.00 uur en na de dienst is er ruimte om elkaar te ontmoeten onder het genot van een kopje koffie/thee.

Eind juni volgt meer informatie.

U bent allen van harte uitgenodigd!

De dienst zal rechtstreeks worden uitgezonden via het YouTube kanaal van Lathum-Giesbeek.

Klik daarvoor op deze link, of zie hieronder (wordt pas actief als de uitzending begint):